German Brand Award
Marka D+H otrzymała prestiżową nagrodę German Brand Award za spójne, konsekwentne i innowacyjne działania wizerunkowe. German Brand Institue docenił m.in. nową kampanię opartą o hasło „Building Atmosphere”.
Motyw „Building Atmosphere” był przez ostatnie miesiące konsekwentnie wykorzystywany w kampaniach medialnych, materiałach video i podczas wydarzeń branżowych. Hasło nawiązuje do idei naturalnej wentylacji. Firma D+H jest wiodącym dostawcą napędów do stolarki oraz systemów sterowania naturalną wentylacją i oddymianiem. Strategia marketingowa musi w tym przypadku uwzględniać potrzebę budowania świadomości marki zarówno w relacji B2C, jak i B2B.
Wygrywając German Brand Award D+H znalazło się wśród najsilniejszych niemieckich marek. Dowodzi to, że budowanie świadomości marki jest czynnikiem o rosnącym znaczeniu nie tylko dla wielkich korporacji, ale także firm rodzinnych, często działających w mocno wyspecjalizowanych, niszowych branżach.