TEAM Marek Pasierbski

Długołęka
System sygnalizacji pożarowej
Muzeum Westerplatte i Wojny 1939

Muzeum Westerplatte i Wojny 1939

GDAŃSK
SYSTEM ODDYMIANIA
Lastadia Office sterowanie wentylacją pożarową

Lastadia Office

Szczecin
sterowanie wentylacją pożarową
Napędy łańcuchowe CDP na Terminalu 1 Lotniska Chopina w Warszawie

Terminal 1 Lotniska Chopina

Warszawa
Napędy łańcuchowe CDP
Stara Kopalnia  z systemem oddymiania

Stara Kopalnia

Wałbrzych
SYSTEM ODDYMIANIA

Kontakt

D+H Polska mapa oddziałów

Znajdź kontakt do swojego oddziału:

 

Newsletter

Rodzaj subskrypcji

Reklamacje i naprawy

Firma D+H zapewnia również szeroki zakres usług pogwarancyjnych dla zakupionych urządzeń.

Reklamacja / naprawa produktu:

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek fabrycznych uszkodzeń należy:

  • wypełnić formularz reklamacyjny lub formularz naprawy,
  • przesłać ww. dokumenty wraz z uszkodzonym produktem firmą kurierską DHL na adres:

D+H Polska
ul. Pielęgniarska 3A
51-180 Wrocław.

Prosimy o umieszczenie na paczce adnotacji „REKLAMACJA” lub "NAPRAWA".

Pobierz:

 

Reklamacja zamówienia:

W przypadku rozbieżności w ilości lub rodzaju towaru podczas realizacji Państwa zamówienia, należy w trybie pilnym:

  • sporządzić protokół rozbieżności potwierdzony przez przewoźnika
  • zgłosić do biura D+H pisemną reklamację dotyczącą ilości otrzymanych towarów w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki

Zgłoszenia reklamacji dokonać można:

 

Zwrot towaru:

Warunki zwrotu towaru są każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie oględzin odesłanego produktu. Aby zwrócić towar, należy:

  • dokonać tego w ciągu maksymalnie 3 miesięcy od daty dokonania zakupu,
  • uzyskać pozytywną opinię Regionalnego Kierownika Sprzedaży,
  • wypełniony formularz zwrotu dołączyć do zwracanego urządzenia i przesłać na adres magazynu firmy:

D+H Polska
ul. Pielęgniarska 3A
51-180 Wrocław.

Pobierz:

 

Zasady dotyczące pakowania i zabezpieczenia urządzeń wysyłanych do firmy D+H Polska sp. z o.o. w ramach reklamacji, naprawy lub zwrotu.

  1. Za jakość opakowania przesyłki, odpowiedniego do jej zawartości, odpowiada nadawca.
  2. Nadawca jest obowiązany przesyłkę właściwie zapakować, a także przekazać ją firmie kurierskiej w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz i wydanie bez ubytku i uszkodzenia.
  3. Opakowanie powinno być odpowiednio zamknięte, uniemożliwiać dostęp do zawartości przesyłki osobom niepowołanym. Powinno być również wytrzymałe - stosownie do wagi i zawartości przesyłki oraz (opcjonalnie) posiadać dodatkowe oznaczenia dotyczące zawartości. Powinno podanto posiadać zabezpieczenia wewnętrzne, uniemożliwiające przemieszczanie się zawartości.
  4. Firma D+H Polska sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia wynikające z niewłaściwego przewożenia przesyłki. Roszczenia w tym przypadku powinny być kierowane do firm świadczących usługi transportowe, za których pośrednictwem dany sprzęt został wysłany.

 

Kontakt w sprawie reklamacji i napraw:

Systemy oddymiania, systemy napędów, systemy zamknięć ogniowych
oraz systemy naturalnej wentylacji:

Grzegorz Duży
Specjalista ds. logistyczno- technicznych
tel. kom.:  502 738 420
e-mail: grzegorz.duzy@dh-partner.com

Systemy sygnalizacji pożarowej:
Barbara Bartosik
Quality Manager

Administration Supervisor
tel. kom.:  500 135 085
​e-mail: barbara.bartosik@dh-partner.com

 

W sprawach umów serwisowych i przeglądów gwarancyjnych prosimy o kontakt z działem serwisu: http://www.dhpolska.pl/kontakt/serwis-montaz-konserwacja.html.